tirsdag 12. november 2013

121113: Dagens dame strikker

.



Dagens dame strikker. Hun synes det er en hyggelig vinteraktivitet, å sitte der med garnnøstet som blir mindre og mindre gir en god følelse. Hun hører pinnene klirre, og ser arbeidet vokse mellom hendene sine.

- OK, det er ikke sikkert at jeg blir snillere av å strikke, men jeg blir i alle fall ikke slemmere, sier damen.

Men egentlig tror hun at man blir snillere av å strikke. I alle fall hvis man kan det. Er man ikke noe særlig flink, blir man kanskje slemmere, i alle fall mer kritisk til seg selv.

- Men hallo, jeg er flink nok, sier damen,
- Og selv om det ikke blir noe mer enn en halvferdig genser av det jeg holder på med, har jeg det i alle fall bra når jeg holder på med det. Det holder, det.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar