torsdag 23. februar 2012

230212: Dagens dame fjerner hår

.



- Herregud, det er for mye greier, ja, med håret, altså, sier dagens dame.

En ting er at det er mye som må sjekkes ut før man velger sjampo, som for eksempel hvor den er testet, og er sjampo som er testet ved vitamininstitutet i Sveits bedre enn de som er testet ved andre vitamininstitutter?

- Og jeg har sovehår, sier dagens dame, enten jeg er søvnløs har jeg sovehår.

Og som hos så mange andre damer som har levet en stund, popper det fram et og annet grått hår hos dagens dame også, de kan jo selvfølgelig farges bort, men det betyr enda flere valg å ta, og damen lider av beslutningsvegring. Eller, forresten, det kan hun vel ikke beskyldes for...

- Det er for mye greier med hår, sier damen, og nå gidder jeg ikke å velge hvordan det skal klippes. Uansett hvor lettvint jeg sier at jeg vil ha et, kreves det arbeid for at det ikke skal se ut som sovehår. Selv om jeg er søvnløs.

- Nå går jeg for den virkelig enkle varianten, sier damen, og lider slettes ikke av beslutningsvegring, der hun tar med seg flasken med hårfjerningskrem inn i dusjen.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar