søndag 2. desember 2012

021212: Dame med cupcakes

.



- Altså, sier dagens dame, jeg baker ikke cupcakes. Ikke er jeg særlig flink til å bake, og ikke har jeg tid, heller.

Hun er litt forundret over cupcakes-bølgen. Over at det finnes spesialutstyr bare for å lage noen kaker, og at det ser ut til å være en slags konkurranse der ute, over å lage de mest fargerike og høyeste kakene.

- Etter jobben vil jeg mye heller sitte med beina på bordet og lese avisa, enn å lage høye kaker, sier damen.
- I alle fall hvis det tar lang tid, og det er om å gjøre å lage den mest fantasifulle. Ikke synes jeg kakepynt smaker så veldig godt, heller.

Hun minner om at man kan være helt ål reite mennesker uten å bake en eneste cupcake. Og at kakas utseende spiller liten rolle: både pene og stygge kaker ender på samme sted. Til syvende og sist, havner de i do.
.

1 kommentar:

  1. verken baker eller hekler dem ...!http://sweetmemoriesblog.blogspot.no/2011/08/cupcakes-feber.html

    SvarSlett