tirsdag 12. februar 2013

120213: dame med gyngehest

.



- Jeg er redd for ekte hester, sier dagens dame.
- De er store, og jeg synes ikke de ser så veldig greie ut.

Mange hun snakker med, liker hester godt, og forteller om følelsen av frihet og mestring når de klatrer opp på hesteryggen. Selv tenker damen at hun nok ville følt angst og avmakt om hun måtte sitte på et så stort dyr.

- Kanskje jeg kan prøve meg på en gyngehest, tenker damen, men til og med den tanken byr henne mot. En liksom-hest er ikke noe for henne, da måtte det i så fall være som et ledd i treningen for å sitte på en ekte hest. Og det har hun ingen planer om.

- Nei, det blir ikke noen hest på meg, sier damen,
- Hvis jeg skal ri, skal jeg i alle fall ikke ha en hest under meg....
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar