torsdag 18. september 2014

180914: Dame med øl

.



- Jada, jada, jeg vet at noen kommer til å bestride at det er øl jeg drikker i dag, sier dagens dame, hun bærer et alkoholfritt alternativ.

- Jeg tror at de samme som ler av alkoholfritt øl, er de som sier at fest uten alkohol er møte, fortsetter damen. Men når hun tenker etter, har hun jammen vært på flere møter som har vært langt spenstigere uten alkohol enn fester med.

- Og nei, jeg er ikke avholdskvinne, fortsetter hun,
- Og ikke synes jeg det er nødvendig å forklare hvorfor man velger alkoholfritt, heller.

- Men for de som lurer: Jeg velger alkoholfritt i dag fordi jeg liker smaken, fordi jeg hadde lyst på en øl, og fordi jeg er voksen og bestemmer over meg selv, avslutter damen, fulgt av en skikkelig og alkoholfri ølrap...
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar