onsdag 18. august 2010

180810: Dame med litt flau hund

 .


Dagens dame og hunden hennes er ikke helt enige. Hun synes han er finest i verden, mens han er misfornøyd med hårklippen.

-Jeg er en mann, sier hunden, eller, som det heter på hundespråket, en hanhund. Det vil han gjerne se ut som også. Han synes damen duller og diller for mye med ham, og at de med fordommer tenker at han ser ut som en homohund.

-Ikke at jeg har noe i mot homohunder, fortsetter han, jeg kanskje er en homohund selv, men det trenger jo ikke å bety at jeg vil at hele verden skal tro, tenke eller mene noe om meg bare på grunn av hårklippen. Hunden påberoper seg retten til å velge hvilke signaler han vil sende ut, og han vil ikke at noen skal tro at han er en vanlig puddel, heller.

-Jeg vil ha de samme rettighetene som damen, sier han, hun er en bitsch, men hun får jo lov til å gå ut i verden å se ut som en dame likevel....
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar