søndag 15. april 2012

150412: Dagens dame bærer en sjøløve

.



- Neida, sier damen, jeg bærer ikke en sjøløve på ordentlig. Selvfølgelig gjør jeg ikke det, vet du hvor stor en sjøløve egentlig er?

Dagens dame vet ikke egentlig hvor stor en sjøløve er, hun vet bare at den er mye tyngre enn noe hun klarer å bære. Ikke tror hun den er lett å holde på heller, de sjøløvene damen har sett i dyreparker ser glatte ut.

- Jeg bærer en sjøløve på liksom, sier damn, og jeg later som om jeg er kjempesterk, som Pippi.

Den sterke damen tenker at hun redder en sjøløve fra sirkus, og bærer den til havet, der den hører hjemme, der den kan leke hvis den vil, og la det være hvis den heller vil det.

- Og neste gang, sier damen, neste gang bærer jeg kanskje en hel elefant.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar