torsdag 20. februar 2014

200214: Dagens dame velger

.



- Det er så mange ting jeg burde gjort, sier dagens dame.
- Jeg burde for eksempel støvsuge, støvet er i ferd med å organisere seg i store grupper, og ser ut som om de samler seg til en slags demonstrasjon. Og om jeg skal ha sjanse til å beseire dem, må det våpen til.

- Så burde jeg gått løs på skittentøyskurven. Det aner meg at det er mulig å finne skatter der, om jeg bare får jobbet meg dypt nok ned, sukker hun.

Det er mange andre oppgaver som står i kø, også. En uendelig mengde, kjennes det ut som.

- Og så burde jeg spise en brødskive og klappe litt på katten, sier damen,
- Mens jeg sitter i sofaen og lese i boka mi.

Hun velger det siste, og tenker at hun i alle fall får unna noen burde-oppgaver hver dag.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar