onsdag 27. august 2014

270814: Dyreplagerdame

.



- Altså, sier dagens dame,
- Jeg pleier å være snill mot dyr. Kors på halsen!

I handa har hun en insektsmekker. En som går på batteri, og som gnistrer når den treffer insektet.

Damen hadde tenkt å bruke den til å smekke veps med, eller drepe, da. Det er liksom ikke som om hun bare skulle gi dem en liten smekk over vingene, på en måte.

- Jeg har smekket veps, sier damen.
- Tre ganger har jeg smekket, og tre ganger har det sagt bzzzzzz. Og ingen av gangene har vepsene dødd på første forsøk.

Så nå slutter damen med den barbariske smekkepraksisen, og går tilbake til gammeldags avis.

- Jeg er liksom ikke amerikansk bøddel som ikke gir seg selv om den dødsdømte lider og henrettelsesmetoden ikke virker, sier damen.
- Fram til det kommer en ny og forbedret utgave av denne greia tyr jeg til avis. Og de jeg ikke treffer med en gang, de benåder jeg!
.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar