mandag 2. mars 2015

020315: Vaskedame

.



- Bare fordi at jeg har på meg horn, betyr ikke det at jeg er en jævel til å vaske. Det betyr heller at jeg misliker oppgaven så sterkt at jeg blir aggresiv og ond av det, sier dagens dame.

På film har hun av og til sett damer svinse rundt med støvkosten mens de nynner og smiler. Smiler! Det er ikke antydning til smil hos damen, og hun nynner ikke små glade sanger. Hun banner. Høyt.

- Jeg bor sammen med griser katter. De går inn med sølete poter og legger fra seg pelsrester over alt. Og hybelkaninene har vokst seg store som hybelelefanter. De er så store at det er lettere å plukke dem opp enn å støvsuge, sier damen.

Hun går løs på gulvet som om det skulle være en fiende som må bekjempes. Så banner hun litt igjen, denne gangen så høyt at både katter og hybelelefanter finner det best å gjemme seg steder der damen ikke kommer til med kosten.

Og der blir de til de er helt sikre på at hornene er lagt vekk for denne gangen.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar