søndag 10. april 2011

100411: Dame med persillerot

.


- Vi har alle vårt å bære, og jeg har en persillerot, sier dagens dame.

det ser kanskje rart ut, å bære rundt på en persillerot, men damen tenker at det slettes ikke er det verste man kan bære rundt på.

- Jeg kunne båret sorg, sier damen, det er mye, mye verre. Det er så ille at noen ganger er man så liten at man nesten ikke finnes.

- Eller jeg kunne båret nag, sier hun, det er ikke særlig bra det heller, en kan bli helt svart inne i seg av å bære nag.

- Jeg liker ikke så veldig godt å bære ved og vann, heller, i alle fall ikke om det er de eneste oppgavene jeg får, sier hun videre, og bærer på rota si.

- Nei, jeg sier meg fornøyd med å bære en persillerot, sier damen, og blir jeg lei, kan jeg jo bare spise den....
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar