onsdag 23. mai 2012

230512: Dagens dame later som

.



- Sola skinner, sier dagens dame, og jeg vil være ute.

Damen har fryktelig mye å gjøre, og tenker at aller helst burde hun være inne og jobbe. Så kommer hun på at hun kan late som, og heller være ute.

- Altså, det er liksom ikke alvorlig late som, det er jo ikke sånn at jeg ljuger for noen andre enn meg sjøl. Ikke begår jeg et alvorlig lovbrudd, som f.eks. å fake orgasme, heller. Jeg bare later som små ting, sier hun.

For eksempel later hun som om hun ikke har frister å forholde seg til. Hun vet at virkeligheten kommer til å innhente henne, men vurderer at det er det verdt.
Verre er det kanskje at hun later som om hun lager middag. I alle fall vil det å funke dårlig når familien skal sette seg ned og liksomspise latesom-middagen.

- Men det funker godt å late som om jeg har hund, sier damen, den må nemlig luftes akkurat nå, i det veldig fine været....
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar