søndag 13. juli 2014

130714: Fotballdame

.



- Hver gang det er VM i fotball, går jeg hardt ut og sier høyt og tydelig at det ikke er noe for meg. Og hver gang ender jeg opp som den i min husstand som har sett flest kamper på TV, sier dagens dame.

Ellers ser ikke damen fotball. Det er bare VM-sluttspill hun er interessert i. Når det er så konsentrert i tid, har også hun tålmodighet til  følge med.

- Jada, jeg sitter nok der i dag også, sier damen.

Om hun har sine favoritter? Joda, i hver eneste kamp er det et lag hun håper vil vinne, men noen trofast supporter er hun ikke. Hun er nok en dame av det mer lause slaget i så måte.

Hun er klar til kveldens kamp. Den blir den siste på lenge. Nå tar hun pause. Helt fram til neste VM-sluttspill, faktisk.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar