lørdag 30. januar 2010

En utmerkelse

.

Damebloggen har fått en utmerkelse, fra Sols garnkurv kom den. Selvfølgelig er det morsomt, men det stiller meg i den noe vanskelige situasjonen å sende den videre: det er så mange spennende og kreative blogger der ute, at det er vanskelig å velge ut noen.

Som vanlig med slike utmerkelser, følger det med et par betingelser for mottak:
- Kopier awarden til bloggen din.
- Link til den du fikk den av.
- Fortell 7 fakta om deg selv
- Velg 7 andre å gi den til.
- Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Sju ting om meg selv
- Jeg har verdens beste katt, og den mest bortskjemte.
- Jeg sa opp jobben min for å gå på kunstskole da jeg fylte førti.
- Jeg pleier å ha to mp3-spillere i lomma, siden jeg er livredd for å gå tom for strøm.
- Jeg er håpløs til å huske tittelen på bøker, og kjøper ofte ei bok jeg har i hylla fra før, fordi den høres fin ut. (Noe jeg pleier å ha rett i)
- Jeg har såpebutikk.
- Jeg holder på med alt for mange håndarbeidsprosjekter på en gang.
- Jeg hater feil bruk av apostrof. Vi bruker ikke apostrof ved genitiv i norsk. Det heter ikke Rikke's rettskriving. Ikke Rikke's rett skriving heller. OK, jeg hater feil bruk av apostrof. Og feilaktig særskriving av sammensatte ord. Og ja, jeg pleide å være norsklærer. Og norsk lærer.

Jeg sender denne utmerkelsen videre til:
Dikkedin: her strikker Helle, når hun ikke gjør hyggelige ting med hunden sin. Og Helles hund er minst like bortskjemt som min katt.
SerieStrikkersken er Helles søster. Hun er den beste strikkeren jeg vet om, og har strikka votter til meg. Hun har også en bortskjemt hund. Seriestrikkeren jobber i serier, ikke bare når det gjelder strikking, men også når hun jobber med kunst ellers. Det er godt for verden at hun ikke er morder....
Lille Gitte jobber med tekstil og helt andre ting enn det jeg driver med til vanlig, og her finner jeg mye inspirasjon til ting som har med trykk å gjøre.

Og der stopper jeg for nå. Disse tre var soleklare, for å finne de siste, må jeg tenke meg litt om, og velge med hard hånd.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar