onsdag 11. februar 2009

110209: Danse med fisk

.

Jeg trodde egentlig at jeg hadde fått nok av fiskedamer for en stund, og strengt tatt så har jeg det. Det er bare det at jeg skal tilbringe kvelden på en danseskole, og i den anledning laget jeg en dansedame. Danseskole er nok ikke helt min greie, så om jeg skulle vært noen på bildet over, var jeg nok fisken...

Og til de som kjenner meg og enten lurer veldig eller ler veldig akkurat nå: nei, jeg skal ikke begynne på danseskole. Jeg skal rett og slett prøve å få stillet min nysgjerrighet om hvorfor det å gå på danseskole er så populært, og kanskje få noen inntrykk av hva det gjør med folk, blir de for eksempel litt gladere? Så altså, jeg tar ikke på meg dansekoene i kveld, men jeg tar med meg notatblokka og fisken min og regner med å få en artig opplevelse.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar