søndag 9. oktober 2011

091011: Dagen-der-på dame

.


 - OK, sier dagens dame, så ble jeg kanskje litt full i går. Og kanskje jeg sa og gjorde ting jeg ikke skulle sagt eller gjort. Og kanskje veien hjem ble ekstra lang å gå fordi jeg ikke kunne gå helt rett, men jeg fikk i alle fall litt ekstra mosjon.

Hun lurer på om om kanskje burde skamme seg litt, over overstadigheten, men kommer fram til at det orker hun ikke. Hun er ikke i form til skam. Ikke i dag.

I dag er dagen for fastfood og ullteppe på sofaen. Og kanskje en stor skål med godteri å trøste seg med. Så får skammen komme senere. Kanskje...
.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har brukt
    green screen program.med tegningene som bakgrunn
    var spesielt:-)

    SvarSlett
  2. Ikke at jeg vet hva et green screen program er, men jeg har helt sikkert ikke brukt det....
    Dette er helt vanlig fargeblyanter på gråpapir, med collageelementer som er klippet ut fra ukeblader og limt på.

    Men nå må jeg finne ut hva green screen program er...

    SvarSlett