lørdag 25. februar 2012

250212: Dagens dame drikker øl

.



- OK, sier dagens dame, så er jeg ikke så god til det med måtehold.
Hun står med en øl i hver hånd.

Nå vil vel de færreste beskylde damen for å gå over streken når hun drikker to øl i stedet for en, og damen selv er heller ikke bekymret for alkoholforbruket sitt.

Hun er mye mer bekymret for sin manglende evne til å ta valg.

- OK, helle ikke det er farlig når det dreier seg om øl, det er jo ikke sånn at jeg står her med en kasse, heller, sier hun.

- Verre er det at jeg er like dårlig til å velge ellers også, men jeg øver, jeg øver, fortsetter hun, og går med lukkede øyne til sofaen for å sette seg ned å drikke øl. For sikkerhets skyld, sånn at hun ikke oppdager mer hun har lyst på på veien....
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar