lørdag 24. august 2013

240813: Dame med ekorn

.



- Altså, sier dagens dame,
- Jeg har ikke akkurat båret rundt på et ekorn, men jeg har sett et ekorn, og jeg skulle gjerne har båret det. I alle fall klappet litt på det.

Før så damen ekorn ofte, nå er det et ganske sjeldent syn der hun bor, i alle fall, selv om hun bor i skogkanten.

- Hvor er alle ekorna, det lurer jeg på?, spør damen.
Hun lurer på om de blir båret rundt på av andre damer, som også har lyst til å klappe dyr med buskehale.

- I så fall synes jeg dere skal slippe dem fri, sånn at vi andre også kan se dem, sier hun strengt, mens hun håper at virkeligheten er som i hennes hode, og at ekorna ikke blir påkjørt eller ikke har noe sted å bo på grunn av utbygging. Og sånn at hun også en bitteliten stund kan bære på et ekorn...

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar