tirsdag 6. januar 2009

060109: Morderdamen

.

Det er ikke jeg som har gitt navn til denne damen. Som jeg allerede har sagt, jeg har juksa litt, og noen av tegningene er laget på forhånd. Noen av dem har også hengt i den bittelille såpebutikken min, blant annet denne.

Og denne damen var det barna som var innom festet seg ved. En liten gutt kom flere ganger, bare for å se på morderdamen. Nå kunne jeg laget en fortelling om at det jeg har tegnet ikke er blod, og at denne damen egentlig er snill, men det gidder jeg ikke. Den fortellingen kan de lage selv, de som trenger det. Jeg var nemlig så heldig at jeg opplevde at en liten gutt laget en fortelling om noe jeg har laget, fortellingen om morderdamen. Sånt blir jeg glad av, og jeg overprøver ikke fortellingen fra en liten gutt med god fantasi.

Og forresten - man klager ikke på maten til en dame med kniv....
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar