onsdag 31. oktober 2012

311012: Dagens dame tigger

.



- Jeg vil også ha godteri, sier dagens dame.

Hun lurer på om hun skal ta med seg spannet sitt og gå ut å tigge i dag.

- Jeg er ikke sikker på om jeg får noe, sier damen, eller om de jeg ringer på hos, synes jeg er for stor til sånne aktiviteter.

Hun tenker seg litt om, så kommer hun på at hun ikke trenger å ringe på hos noen. Hun kan bare stoppe ungene som allerede har vært hos noen, og få godteri av dem.

- Når jeg hopper fram fra buskene og sier "knask eller knep", tenker jeg de fleste velger knask, sier damen, og synes hun har kommet fram til en god løsning.

- Så altså, i dag skal jeg ut og tigge godteri, og skremme unger, avslutter hun.
.

2 kommentarer:

  1. Så mange morsomme ting du tenker:)

    Nå er det på tide at det blir en damekalenderbok. Det mener jeg bestemt. Alt dette du sier, er det mange som kan kjenne seg igjen i, og fundere over.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar. Jeg er nok alt for lat til å lage bok. Har tenkt på det flere ganger, uten å gjøre mer enn å tenke....

    SvarSlett