tirsdag 11. mars 2014

110314: Dame med ramme

.



- Det er viktig mer rammer, sier dagens dame,
og hun bærer på nettopp en ramme.

I teorien er hun enig, at rammer er en god ting. Faste, klare rammer, og et rom innenfor der man vet sikkert hva som er riktig og galt.

I praksis, der i mot, er hun skikkelig dårlig til å holde seg innafor ramma. I det øyeblikket hun føler seg fanga av en ramma, prøver hun å bryte seg ut. Ekstra ille er det hvis hun må forholde seg til både glass og ramme, da hender det hun skjærer seg på hendene og tråkker på glasskår.

- Jeg bærer litt på denne ramma, jeg, og så kan jeg jo vurdere om jeg vil gå inn i den eller ikke. Eller kanskje i det minste la det være igjen en liten åpning på baksida, sånn at jeg kan snike meg stille ut. Helt uten å få blod på hendene.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar