onsdag 18. februar 2009

180209: Sagedame

.


Dagens dame bærer på en stikksag. Hun skal snart gå på arbeidsrommet sitt og sage litt, hun vet ennå ikke hva hun skal sage, det er i grunnen underordnet, hun tenker at hvis hun går av gårde med en sag i hånden tenker alle at hun skal gjøre noe viktig og lar henne være i fred. Ikke at de bråker eller maser, de andre som er i huset, men det er vinterferie, og de er der hele tida, i alle fall nesten. Men hun tror de har respekt for sagen.

Forøvrig er det ulurt å gjøre som dagens dame, man bør ikke drikke noe annet enn vann eller kaffe før man skal sage, det står det helt sikkert noe om i bruksanvisningen. Men denne ukas damer er tydeligvis inne i en stim, både mandag og tirsdag var det også damer som bar rundt på alkoholholdigdrikke. Det betyr at damene fra i morgen går inn i en hvit periode - med eller uten sag.
.

3 kommentarer:

  1. Jeg er stadig innom og titter på damene dine og er fullstendig sjarmert!

    PS: Det er ikke helt enkelt å kommentere her. :-)

    SvarSlett
  2. Takk for at du lar deg sjarmere :-)

    Er det noe i oppsettet mitt som gjør det vanskelig å kommentere? Jeg har syntes det har vært tungvindt med den boksen under innlegga, men har endra det nå.

    SvarSlett
  3. I adminområdet er det et punkt under Kommentarer som heter Hvem kan kommentere?. Om du krysser av for det første alternativet - Alle - inkluderer anonyme brukere - kan man selv velge hvordan man vil kommentere. For å ta meg selv som eksempel, pleier jeg kommentere med navnet mitt og når man trykker på lenken som fremkommer da, vil man komme til Oslobloggen min.
    Boksen under innlegg et bedre enn sånn vindu som spretter midt i ansiktet, synes jeg. Men smaken er forskjellig. :-)

    SvarSlett