torsdag 11. juni 2009

110609: Dame med sel

.


Dagens dame bærer på en sel. Hva slags sel hun bærer, vet jeg ikke, det holder for meg at det er en sel, og det holder for dagens dame.

Man kan jo lure på hva hun skal med selen. Jeg vet ikke, men om man antar at hun likner litt på de andre damene mine, vet vi helt sikkert at hun skal være snill mot den. Jeg tipper at hun har reddet den fra noe, for eksempel fra sirkus.

Dagens dame liker dyr, og hun synes sirkus er dyreplageri. Ja, jeg velger den varianten når det kommer til dagens fortelling: hun går så fort hun kan bort fra sirkuset, med selen i armene. Alle som har sett en sel, kan forestille seg hvor tung et sånt dyr er. Derfor altså, det står respekt av dagens dame - hun bærer tungt for noe hun tror på!
.

2 kommentarer:

  1. He ain't heavy, he's my brother. =o) Takk for alle dine vidunderlige innlegg!

    SvarSlett
  2. Takk for en hyggelig kommentar, Neglecta .-)

    SvarSlett