torsdag 2. september 2010

020910: Med frosk på fanget

 .


-Nei, sier dagens dame, jeg skal ikke kysse ham. Bare fordi hun tilfeldigvis har en frosk, tror alle at hun absolutt skal kysse på ham hele tida. Dagens dame er ikke interessert i å kysse frosken sin. Ikke vil hun at han skal bli til noe annet enne det han er heller, og hun synes det er ganske frekt av folk å foreslå at hun skal prøve å forvandle ham.


-Det er ikke sånn at jeg går bort til folk og ber dem kysse hunden sin for å håpe at den skal forvandle seg til en undualat eller noe, sier damen. -Jeg antar at de som har skaffet seg hund ville ha nettopp det, og overlater undulatene til noen andre.

-Og hallo - jeg valgte frosken. Jeg ville ikke ha en prins. Jeg er helt sikker på at frosker er lettere å ha med å gjøre enn prinser, sier damen. Og forresten, når jeg kysser noen, er det nettopp for at de er den de er, ikke for at de skal bli til en annen, avslutter damen. Sånn er det med den saken.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar