fredag 24. september 2010

240910: Dame med kurv og ball

 .



-OK, sier dagens dame, man burde kanskje tenke seg litt om før man ber akkurat meg om å ta med seg utstyr til kurvball - det er jo ikke sånn at jeg er gymlærer, heller.

Hun står der med både ball og kurv, klar for å spille kurvball. Hun synes at hennes variant av spillet er mye bedre enn den de maser om, de som sier at de vet best. De vet i alle fall ikke best for damer som måler 160 centimeter på strømpelesten, for de damene er det mye bedre å kaste ballen ned i en kurv enn opp i en kurv.

-Jeg gjør det på min måte, sier damen, det er i alle fall best for meg. Og så er det innmari lett å rydde opp etterpå, det er bare å legge ballen i kurven, og vips er man ferdig. Hun tenker at hun skal samle et helt lag av damer til kurvballspillet sitt, og går det som hun tror, er det ikke usannsynlig at det kommer til å arrangeres en turnering etterhvert, der små damer kan utfolde seg og kaste baller i kurver, de også.
.

1 kommentar: