mandag 2. mars 2009

020309: Dame med fisk - igjen

.

Dagens dame bærer en fisk - igjen. Forhåpentligvis skal hun ikke bære den så langt, og jeg antar at hun skal rett i dusjen etterpå...

Som såpekoker burde jeg vel si at hun skal vaske seg med kaffesåpa vi lager i den lille såpebutikken vår, siden det er en såpe som fjerner lukt av løk og fisk, men jeg tror ikke den er så lur å bruke på hele kroppen. På hendene derimot, er den flott!

Dette var dagens reklame, eller kanskje jeg skal fortsette litt til, siden jeg nå en gang er i det hjørnet: om to og en halv uke skal damene mine på utstilling i Tønsberg, i Atelier Gyllenhammar. Så nå tegner jeg for harde livet, rammer inn, fotograferer og lager perm. Og grugleder meg. Dette kommer det helt sikkert mer om - det er mange dager igjen med kaos og forberedelser, og det kommer nok til å prege damene.

Dagens dame er fullstendig uberørt av dette, det eneste som bekymrer henne er hva hun skal bruke denne store fisken til...
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar